Forum - Topic

Onderwerp: Mijn domein doet het niet

Footballspel
Nieuw lid
Gepost op 13-12-2008 om 11:58u
Hallo,

Ik weet niet of ik dit in de juiste topic plaats.

Ik heb een spel, en dat gaat via domein van www.footballspel.nl heb van de helpdesk een ip gekregen om ip dsn aan te passen. Nu zie ik op www.footballspel.nl staan: "Dit domein wordt momenteel niet gebruikt door een hosting op www.gamecoll.com:"

Hoe kan ik dit aanpassen, of moet helpdesk dit nog aanpassen?

Ik hoop duidelijk is waar ik over heb.

Gr Anja

[b] Edit door lorenzorisack : ik heb je tittel aangepast , jouw titel was niet echt passend. [/b]
Reacties

Jkdjkd
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 13-12-2008 om 12:33u

[b] Edit door lorenzorisack : dit heeft hier niets ter zake , gelieve geen reclame te maken. En ook geen ruildealen te maken bij bugvragen, wat dit dus is. [/b]

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325