Forum - Topic

Onderwerp: Gcoins

Yara007
Nieuw lid
Gepost op 17-09-2016 om 12:59u
Dag Klasje

Ik krijg berichten in men mailbox dat ik een privé bericht heb maar zie dat hier in yourcrime niet.
Ook probeer ik naar jou berichten te zenden maar deze komen niet in men outbox... Het gaat ivm met de Gcoins, graag deze ontvangen

Durf de gegevens niet hier te posten van de betaling, deze is in belgie gebeurt via paypal, rond 20h30, hopelijk heb je hier voldoende info mee

Groeten
yara
Reacties

Yara007
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 20-09-2016 om 19:57u
Liever men geld terug als het zo lang duurt, zo kan je moeilijk meer activiteit creëren.... Als je wilt concurreren tege maffiacontrol.... Ze zijn duur arrogant maar wel actief

Yara007
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 23-09-2016 om 20:00u

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325