Forum - Topic

Onderwerp: Sprache wählen

Mafiatime-two
Nieuw lid
Gepost op 04-03-2013 om 00:32u
hallo nochmals...wenn ich im spiel auf deutsch gehe ist nur mein account auf deutsch der rest vom spiel ist niederländisch....wieso bleibt nicht alles auf deutsch?
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 05-03-2013 om 14:42u
Wir sind noch nicht so weit mit der Übersetzung, ist dies auch in anderen Sprachen wahr.

This has been translated with Google Translator.

Mafiatime-two
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 07-03-2013 om 01:21u
Quote:
Wir sind noch nicht so weit mit der Übersetzung, ist dies auch in anderen Sprachen wahr.

This has been translated with Google Translator.

Dus ik ingelogd in het spel een die ik heb gemaakt. Nu ga ik naar userdata en een deels Duits en deels Engels is wat er in zit. Ik klik opnieuw in het Duits en ga dan naar Rob bijvoorbeeld transport en plotseling is alles in een dergelijke
Hier kun ooit un waardetransport auto over intervallen!

Un ex worker vertelde Wanneer zou u wel eens de waardetransport geld op Het Van Halen werd ooit favoriete bank ..
Afhankelijk wakker Buiten de bank dood de waarde volgeladen is auto transport.
Eens HIJ vertrekt Volg per zoom Vlug dood HIJ un klein straatje in Rijdt ...
Afhankelijk Rijdt dode NAAST de waarde auto transport.
Vlug is afhankelijk afhankelijk Collega Explosieven against de waarde auto transport, while this verder Rijdt.
Na 10 seconden hij volgt un enorme explosie.
Afhankelijk stapt elke hand Langers visitors s ooit neemt Zoveel mogelijk mee geld dan ooit vroeger durven voldaan.
Nu Vlug Wegwezen for the Politie Komt afhankelijk Nog verhoogt exacte seconden meer dan 23!

Goed, nu Ik Heb per genoeg verteld Het following waarde vervoer Moet JIJ dan intervallen.
Hoe ga JIJ jou eigen vervoer waarde overval Aanpakken:

€ 30.000 per minimaal Moet op zak have for a mogelijke boten Kunnen te ... maar dat is als ik naar andere talen. en de navigatie is niet in het Duits. Ik heb begrepen dat haar script herschrijven van het spel iets, zodat alle kanten van de spellen blijven in het Duits nodig hebt ... maar dit, mijn vraag is .... wanneer zal dit zo gebeuren als wordt verstrekt.

bloemist spel admin

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325