Forum - Topic

Onderwerp: Geld verdienen?

JoycieNL
Nieuw lid
Gepost op 01-03-2013 om 21:11u
Goedenavond,

Er staat overal leuk vermeld dat je Gcoins kan verdienen met je spel, je krijgt een x percentage afhankelijk van het pakket.
Maar ik zie nergens iets over Gcoins uit laten betalen in geld, hoe zit dat?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Joyce
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 01-03-2013 om 23:53u
Dit staat vermeldt op onderstaande link.
http://onlinegamemanager.com/gcoinsverdiensten

JoycieNL
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 02-03-2013 om 00:43u
Sorry, maar daar staat niets over uitbetalen in ECHT geld.
Daar zie ik alleen de verdiensten in Gcoins staan, maar niet of en hoe ik Gcoins kan laten uitbetalen in euro's.

Ik wil graag weten of dit mogelijk is, want ik ga niet investeren in iets waar niets uit te halen is.

Alvast bedankt.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325