Forum - Topic

Onderwerp: HELP AUB

Raisin
Nieuw lid
Gepost op 28-09-2011 om 20:35u
Beste game-eigenaren. Ik heb een vraag, als ik wapens koop krijg ik niet direct eenheden binnen, wanneer krijg ik die wel binnen?
Reacties

Pangshot5
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 28-09-2011 om 22:29u
Hoe lang heb jecdan al gewacht
en ben je zelf de ijgenaar van het spel en hoe heet het spel mis. kan ik je op het spel helpen?!

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 29-09-2011 om 17:37u
Hiermee kunnen wij helaas weinig.
Wilt u meer informatie plaatsten.

Raisin
Nieuw lid

Gepost op 29-09-2011 om 20:01u
Ik krijg niet gelijk eenheden ( power ) erbij

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325