Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Goede ideen

Sias
Nieuw lid
Een goed idee zou zijn als al die reclame weggaat daar erger ik me nogal aan.
Ook goed zou zijn een eigen aanmeld script niet dat van gamecoll dat werk vervelend, waarom doen jullie daar niets aan?
Reacties

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Gangbang002
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 30-04-2009 om 16:31u
Ja, goed idee, want als je je aanmeld ontvang je een activatie mail van gamecoll en ik heb het zelf ook mee gemaakt want ik dacht steeds dat ik die mail niet kreeg en achteraf bleek het van gamecoll© te zijn dus als je je aanmeld moet het gewoon op naam van je spel

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325