Forum - Topic

Onderwerp: Hallo vraagje ?

Nick-1960
Nieuw lid
Gepost op 31-03-2009 om 18:14u
Hoe kan ik dit in me game zetten ?
ik heb een pagina maar er staat update via de hooft site maar dat gaat niet :'(

[b] Edit door lorenzorisack: ga geen codes die gekocht zijn zonder doorgeefrechten hier posten op het forum. Dit wordt bestraft , net zoals iedereen die het overneemt.[/b]
Reacties

Trabbo
Topposter

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 31-03-2009 om 18:21u
Heb je een vrije pagina gekocht?

Nick-1960
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 31-03-2009 om 18:35u
Ja ik heb er eentje want dat staat in me game maar ike vin dat moneyfreak ook wel ffen kan helpen he want ik heb het script gekregen van hem

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325