Forum - Topic

Onderwerp: Marketeer, Promotor en forum

TFM
Nieuw lid
Gepost op 18-02-2009 om 14:56u
*) Marketeers
Vereisten: goed in het leggen van contacten met bedrijven, websites en belangengroepen.
Staat in voor de reclame en sponsoring van YourCrime. Zoeken van promotiekansen, contacten en prijzen om uit te delen.

*) Promotors
Vereisten: uitstekende kennis van de taal van het land waarin / de website waarop je promoot.
Vloeiend taalgebruik, uitstekende linkpartner zoeker. Helpt mee nieuwe spelers en nieuwe doelgroepen te vinden voor YourCrime.
(Zodat ons ledenaantal stijgt).

*) Forum moderators
Vereisten: uitstekende kennis van het Nederlands.
Geen typ of spellingsfouten.
Tijd over hebben om dit forum te modereren.

Waarom deze 3?
Ik heb een eigen website (www.yssite.tk) waar men website kan aanvragen, ook ben ik zeer goed in Nederlands, Engels en DUITS.

Wat kun je voor ons doen?:
Redelijk veel, maar mijn ideeén blijven een verassing tot sollicitatie, maar ik heb elke dag wel 2 tot 3 uur de tijd !

Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven en wordt ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek
Reacties

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325