Forum - Topic

Onderwerp: Vragen

Grote_Smurf
Nieuw lid
Gepost op 14-02-2009 om 18:53u
Hallo allemaal ik ben hier net nieuw heb al het ene ander door gelezen maar toch een paar vraagjes als het kan.

Hoe kan ik Geld donereren op het spel zelf aan bepaalde spelers ik heb wel gezien dat als ik op doneren klik ik kan doneren naar alle spelers maar niet specifiek 1 iemand.

Waar kan ik de statistieken zien op mijn spel wie de meeste power heeft etc....
Moet ik hiervoor Gcoins hebben zo jah waar kan ik die optie kopen?

Ik heb net iemand laten aanmelden op mijn spel via mijn referral. als het dan goed is moet ik een punt hebben. nu druk ik op referralpunten inwisselen en staat er dat ik nog geen punten heb...

Ik wil graag de header van mijn spel veranderen kan een eigen maken maar dan moet ik de size weten en die staat er niet bij als ik op spel instellingen klik en dan bij header kijk heb layout-1 op de pagine van spel lay-out.

Kan ik ook een optie kopen om Gcoins uit te geven op mijn spel of bijvoorbeeld credits uitte geven op mijn spel waar mee ze dingen kunnen kopen betaalt acc etc...

Hoe kan ik de help/faq bereiken op mijn spel zie ik alleen staan Extra info en als ik daar op klik staat er : update deze pagina aub via de hoofdsite waar kan ik dat doen ? ik wil graag een help/faq op het spel.

Als ik de optie heb gekocht van power in plaat van eenheden wil ik graag het spel kunnen resetten dus power resetten geld, kliks hoe kan ik dat doen.

Dit was het wel zon beetje ik hoop dat ik niet te lastig ben en ik hoop dat er iemand antwoord op wil geven.
Als ik meer vragen heb stel ik ze weer in dit topic

En kan ik ook een forum in schakelen op het spel heb er al naar gezocht maar kan het niet echt vinden.

alvast bedankt

Groeten Grote_Smurf
Reacties

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325